مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در ضدعفونی کردن خیابان ها

شهردار شیروان گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در ضدعفونی کردن خیابان های شهر مشارکت داشتند.

«شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای ضدعفونی کردن سطح شهر بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری، جامعه کشاورزی، اصناف، کسبه و شماری از مردم مشارکت داشتند.

 

شهردار شیروان بیان کرد: تاکنون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۸۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی و گندزدایی برای معابر این شهر ۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در چهار مرحله استفاده شد.

 

شاهرخی عنوان کرد: شماری از کشاورزان، تراکتور و ماشین آلات خود را در اختیار شهرداری گذاشتند تا در شکستن این ویروس منحوس کمکی کرده باشند که تا پایان سال طی مراحل مختلف این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و خیابان های شهر توسط نیروهای مزبور، ۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۱۴ هزار جفت دستکش  و ۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی دست تهیه و به صورت رایگان بین همشهریان توزیع شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.  

 

شهردار شیروان دیگر اقدامات انجام شده برای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا را ضدعفونی روزانه حمل و نقل درون و برون شهری، وسایل بازی و نیمکت های پارک، تهیه و توزیع وسایل و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح بین تمامی پرسنل شهرداری و نصب بیش از هزار بنر و پلاکارد آموزشی در سطح شهر و میادین عنوان کرد.

 

به گفته شاهرخی مساحت شهر شیروان هزار و ۲۱۳ هکتار است که ۱۲۰ هکتار بافت فرسوده و ۱۹۰ هکتار مناطق حاشیه نشین است.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1004909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha