ویژه برنامه های دهه بصیرت در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

قاسمی با تشریح برنامه های دهه بصیرت بین اصحاب فرهنگ و هنر از اجرای ویژه برنامه هایی به این مناسبت در کانون های مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ستاد برگزاری مراسم دهه بصیرت اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت برنامه های متعدد فرهنگی و هنری به صورت مجازی توسط اصحاب فرهنگ و هنر استان اجرا می شود.

 


ابراهیم قاسمی بر ضرورت آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب تاکید کرد: شهید سلیمانی الگویی برای جوانان است و بایستی آرمان های انقلابی این شهید برای جوانان تبیین شود.

 


به گفته وی، به مناسبت این دهه مراسم شب شعر سردار دل‌ها با همراهی انجمن‌های ادبی استان در فضای مجازی اجرا می شود و برنامه های متعددی نیز توسط کانون های مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

 


جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان نیز در سخنانی با اشاره به برنامه های بسیج در نواحی خاطرنشان کرد: به همین منظور مسابقه بزرگ کتابخوانی شهید قاسم سلیمانی اجرا می شود.

 


محمد نجفی‌راد با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم در قالب میز خدمت و شیفت ایثار از دیگر برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان 30 درصد بیماری کرونا را کاهش داده است.

 


این مقام مسئول با یادآوری اینکه ۸۵ هزار بسته در هفت مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در زنجان توزیع شد، افزود: یکی از طرح‌های اثر گذار برنامه نذر خون برای جبران کاهش خون دهی در کشور بود که در شهرستان زنجان نیز اجرایی شد و این هفته نیز ادامه دارد.

 


معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه به سهم خود مشارکت در برنامه کتابخوانی مکتب حاج قاسم نقش‌آفرینی می‌کند.

 


وی با اشاره به انتشار عکس، نصب بنر متناسب با ایام بصیرت در امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ۲ هزار بسته غذای گرم در استان توزیع می‌شود.

کد خبر 1004914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha