پیش کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود

سردار باقری با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در کشور گفت: با توجه به تعداد بالای شهدای مدافع حرم در خوزستان، پیش کنگره آن در چهار استان مازندران، خراسان رضوی، کرمان و خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت باقری» امروز (پنج شنبه ۲۷ آذر) در خصوص کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در اهواز، در جمع خبرنگاران کمترین کار در برابر رشادت‌های شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، گرامیداشت یاد آنها است و اظهار کرد: قرار است در کشور کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در سال جاری برگزار شود و به تبع آن چهار استان مازنداران، خراسان رضوی، کرمان و خوزستان پیش کنگره آن را برگزار می‌کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه خوزستان سومین استان در بحث شهدای مدافع حرم در کشور است افزود: بنا داریم این پیش کنگره را در دی ماه با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

 

وی اضافه کرد: البته برنامه‌های مختلفی تا قبل از کنگره در سطح استان در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به رونمایی از کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم، انجام خاطره‌گویی توسط همرزمان شهدای مدافع حرم و مسابقه پیامکی اشاره کرد.

 

سردار باقری با اشاره سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی تصریح کرد:  تلاش بر این بود این کنگره همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی برگزار شود اما برنامه‌های ویژه تفکیکی برای سالروز شهادت شهید سلیمانی و کنگره مدنظر قرار گرفت.

 

وی در پایان یاد آور شد: برای سالروز شهادت سردار سلیمانی در سطح خوزستان برنامه‌های ویژه انجام می‌شود.

 

کد خبر 1004922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha