اجرای طرح تشدید جلوگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی در آستارا

گل محمدی از اجرای طرح تشدید اقدامات حفاظتی و جلوگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی در شهرستان آستارا خبر داد.

«محمدجعفر گل محمدی» امروز(پنجشنبه، ۲۷ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستار اظهارکرد: حفاظت و حراست از جنگل ها یک ضرورت است.

 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا  جنگل ها را سرمایه باقی مانده از گذشته دانست و افزود: این سرمایه ارزشمند را باید برای آیندگان نگهداری کنیم.

 

وی از اجرای طرح تشدید اقدامات حفاظتی و جلوگیری از قاچاق چوب و فرآورده های جنگلی در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هماهنگی دستگاه های قضایی، انتظامی، مرزبانی، بسیج، محیط زیست، گردشگری، منابع آب و یگان حفاظت آستارا و تالش اجرا می شود.

 

گل محمدی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح از کارگاه ها و صنایع چوب بری نیز بازدید می شود، گفت: امروز در قالب این طرح ۱۲۵ اصله دسته بیل در ایست بازرسی قلعه کشف و ضبط شد.

 

وی تصریح کرد: این طرح به منظور حفاظت و حراست از جنگل ها اجرا می شود و از مردم انتظار داریم در این راستا نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی را در امر مقابله با قاچاق چوب همراهی کنند.

 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده قطع درخت و یا حمل چوب آلات جنگلی با شماره شبانه روزی ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

کد خبر 1004931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha