بازار هفتگی صومعه‌سرا ۳۰ آذر تعطیل است

سیدمحمدی گفت: در راستای کنترل بیماری کرونا، کاهش تجمعات و جلوگیری از افزایش مبتلایان، یکشنبه بازار صومعه‌سرا در ٣٠ آذر ماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(پنجشنبه، 27آذر) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در راستای کنترل بیماری کرونا، کاهش تجمعات و جلوگیری از افزایش مبتلایان، یکشنبه بازار صومعه‌سرا در ٣٠ آذر ماه تعطیل است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: بازرسی‌های مشترک  شبانه از سوی تیم‌های بازرسی اداره صمت، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، و اتاق اصناف از امشب (٢٧ آذر) تا شب یلدا به صورت مستمر اجرا شود.

 

وی با بیان اینکه منع تردد از ساعت ٢١ الی ۴ بامداد از امشب ٢٧ آذر ماه ٩٩ تا پایان این ماه در شهرستان صومعه‌سرا اجرا می‌شود گفت: اصناف و بازاریان نیز بر رعایت قوانین ودستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا پایبند باشند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با خاطیان و  برهم‌ زنندگان امنیت سلامت مردم به شدت برخورد می‌کنیم تصریح کرد: شهروندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از دورهمی شبانه و ترددهای غیرضروری در راستای امنیت سلامت جامعه همکاری لازم را داشته باشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم در چند روز پایانی ماه جاری، یلدایی خاطره انگیز وسالم را در کنار کانون گرم خانواده ها داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1004933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha