رفع مشکلات محرومان با جدیت دنبال شود

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر رفع مشکلات محرومان گفت: برای رفع مشکلات محرومین ممکن است عده‌ای با سنگ‌اندازی، مشکلاتی را به‌وجود بیاورند و نگذارند کارها به‌درستی به جلو برود اما نباید ناامید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از معاونان و مدیران ارشد کمیته امداد که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: فعالیت‌های کمیته امداد سبب می‌شود که آینده این نهاد روشن باشد و این موضوع سبب دل‌خوشی برای خانواده‌های محروم است.

 

مرجع تقلید شیعیان افزود: فعالیت‌های کمیته امداد در رفع فقر و محرومیت از بسیاری کشورها جلوتر است، تربیت‌شدگان مکتب انقلابی کمیته امداد در آینده می‌توانند عهده‌دار حل مشکلات کشور شوند و در حال حاضر برخی افراد در مسئولیت‌های مختلف کشور از مددجویان کمیته امداد هستند.

 

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند افزود: برای رفع مشکلات محرومین ممکن است عده‌ای با سنگ‌اندازی، مشکلاتی را به‌وجود بیاورند و نگذارند کارها به‌درستی به جلو برود اما نباید ناامید بشوید.

 

این مرجع تقلید با بیان اینکه وعده الهی برای کسب موفقیت، استقامت بر مسیر حق و حقیقت است، تصریح کرد: اقدامات کمیته امداد مایه دلگرمی همگان است و مژده‌هایی است که ان‌شاءالله به‌زودی لباس حقیقت خواهد پوشید.

 

وی با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در کمیته امداد گفت: کمیته امداد از برکت امام راحل (ره) به وجود آمده است، بهره‌مندی از نیروی جوان در کمیته امداد قطعاً آینده روشنی را برای این نهاد رقم خواهد زد.

کد خبر 1004971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha