ایلام استان برتر از نظر ارائه تسهیلات کرونایی به فعالان بخش حمل و نقل بوده است

حسنی با بیان اینکه ایلام یکی از استان های برتر کشور در حوزه ارائه تسهیلات کرونا به قشر زحمت کش حمل و نقل جاده ای بوده است، گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای شامل رانندگان و شرکت‌های مسافربری در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطوبعات استان ایلام در فضای مجازی، اظهار کرد: ۲ فرایند تاثیرگذار در توسعه اقتصادی هستند و بسیاری از کارشناسان حوزه اقتصادی بر این باورند که راه و حمل و نقل زیربنای توسعه هستند.

 

« محمد حسنی» ابراز کرد: در سال های اخیر با وجود محدودیت های اعتباری کارها و طرح های بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل و راهداری استان صورت گرفته است.

 

وی گفت: اصحاب رسانه ها همواره در کنار راهداری و حمل و نقل بوده اند، یادآور شد: همکاران ما و فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با وجود همه سختی های کار راهداری و حمل و نقل در گرما و سرما در تلاش برای ارائه خدمت به مردم بوده اند و راهداران در همه شرایط در حال خدمات رسانی به کاربران جاده ای در سطح استان بوده اند.

 

حسنی با بیان اینکه تا جایی ظرفیت ها و اعتبارات اجازه می دهد در توسعه راه ها و سیستم حمل و نقل جاده ای استان تلاش شده است و به مردم عزیز خدمات رسانی خواهیم کرد، ابراز کرد: مطبوعات و رسانه ها رابطینی صدیق در راستای انتقال پیام بین مردم و مسئولان هستند و از نظرات و پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه در راستای توسعه راهداری، حمل و نقل جاده ای و ارائه خدمات بهتر به مردم و جامعه هدف استفاده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا تمهیدات ویژه ای در راستای مبارزه با کرونا و جلوگیری از انتقال این بیماری در پایانه های مسافربری استان اجرا شده است، ابراز کرد: با شیوع کرونا و کاهشحمل بار و مسافر در استان، این سازمان در  راستای حمایت از شرکت‌ها و موسسات بار و مسافر در بخش داخلی و بین المللی، رانندگان و مالکان وسایل نقلیه تحت پوشش آنان، تسهیلات بانکی را برای حمایت از این قشر زحمت کش در نظر گرفت.

 

مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام  با بیان اینکه  وام ۶۰ میلیون ریالی برای رانندگان بین شهری و وام ۱۲۰ میلیون ریالی برای شاغلان در شرکت های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شد، تصریح کرد: تا کنون ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای شامل رانندگان و شرکت‌های مسافربری در سامانه کارا ثبت نام  کرده اند.

 

حسنی با بیان اینکه تعداد ۳ هزار ۴۸۶ نفر معادل ۸۳ درصد از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای استان ایلام تسهیلات ۶ و ۱۲ میلیون تومانی دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: استان ایلام یکی از استان های برتر کشور در حوزه ارائه تسهیلات کرونا به قشر زحمت کش مجموعه حمل و نقل جاده ای استان و رانندگان عزیز بوده است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۷ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر شامل ۷۴ شرکت و ۵۳ کالا در استان ایلام فعایت دارند و  حدود ۷ هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول به کار هستند.

 

 

کد خبر 1004986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha