اولین جشنواره استانی چله شو سلامت به میزبانی بهشهر برگزار می شود

فلاح از برگزاری اولین جشنواره استانی چله شو سلامت به میزبانی بهشهر خبر داد و گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری بهشهر برگزار می شود.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در آستانه شب یلدا بلندترین شب سال قرار دادریم و همه ما در چنین روزهایی برای شب نشینی های بلند در شب یلدا آماده می شدیم و دورهمی های صمیمی را تدارک می دیدیم که امسال به جهت شیوع ویروس کرونا این دورهم نشینی ها تعطیل و تلاش داریم تا شادی و جشن و سلامت را از دریچه دوربین و تصویر مهمان خانه های مردم کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با اعلام اینکه امسال شب یلدای متفاوتی را پیش رو داریم و همه ما باید برای افزایش سلامت در جامعه اقدام کنیم، افزود: فرهنگ سازی در این راستا و تلاش برای ماندن در خانه و دورهمی از طریق فضای مجازی از مهمترین وظایف ما برای مقابله با ویروس کروناست.

 

وی خاطر نشان کرد: اولین جشنواره استانی چله شو سلامت به میزبانی بهشهر کاری متفاوت از همه یلداهای گذشته در فضای مجازی است که تلاش داریم تا رسم و رسوم و فرهنگ های مازندرانی از طریق فضای مجازی مهمان خانه های مردم شود.

 

فلاح با اشاره به برگزاری مسابقات فراوان در اولین جشنواره استانی چله شو سلامت به میزبانی بهشهر، گفت: برگزاری مسابقه بهترین پوستر شب یلدا، بهترین نام برای شب یلدا، مسابقه آوازخوانی بومی به همراه جوایز نقدی از برنامه های این جشنواره استانی در بهشهر است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری بهشهر برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را در 3 دقیقه به شماره واتس اپ 09019874220 ارسال کنند.

 

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روزپرستار یادآور شد: اولین جشنواره استانی چله شو سلامت به میزبانی بهشهر 29 آذرماه از ساعت 19 الی 21 شب با حضور استاد اسحاقی گرجی و گروه موسیقی ماه نوا به صورت زنده از لایو @ajilhajali و @padideala و @sobhanrezaei  و @ channel_behshahri  و @amir.tv13 و  @ostad_eshaghi_gorji و@mahnava_music  و @shahrbehshahr.ir  و @behshahr1400 پخش می شود.

کد خبر 1005019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha