درد و دلی از سر سوز با استاد/ قطار انقلاب از حرکت باز نمی ایستد

حجت الاسلام بنی احمدی در قالب یادداشتی با عنوان درد و دلی از سر سوز با استاد آورده است: قطار انقلاب از حرکت باز نمی ایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی» در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: قطار انقلاب اسلامی همچنان در حال حرکت است.

 

متن یادداشت این فعال فرهنگی و رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً

درد دلی از سرسوز با استاد

واللهِ لتُغَرْبَلُنَّ كَما يُغَرْبَلُ الزُّوانُ مِنَ القَمْحِ

افسوس و صد افسوس که در زمانه ای زندگی می کنیم که شاهد غربالگری زمانه و جدا شدن عزیزانی که به مثل خوارج از اردوگاه امیرالمومنین(ع) بیرون رفته و در مقابل علی(ع) صف کشیدند، هستیم.

الْفُلْکِ الْجارِیَةِ فِى اللُّجَجِ الْغامِرَةِ

ظاهراً بعضی‌ها لیاقت همراهی، قطار با عظمت انقلاب اسلامی را ندارند فلذا در طوفانها ، حوادث و ایستگاه های مختلف ،شاهد پیاده شدن معلمانی هستیم که انتظار هدایت کردن از آنها می رفت ولکن خود از هدایت محروم ماندند.

قطاری که معمار کبیر انقلاب بر ریل مستقیم الهی گذارده و خلف صالح آن ادامه راه را راهنما هستند.

وقتی نگاهمان به چهل سال گذشته انقلاب می اندازیم، خیلی ها به واسطه عدم بصیرت یا دنیا طلبی در ایستگاههای مختلف پیاده شدند که ادعای مالکیت این قطار را نیز داشتند.

در مقابل کسانی را مشاهده می کنیم که بدون هیچ ادعایی حافظ این قطار و جان مسافران آن بوده و در این راه از جان و مال خود گذشتند تا قطار به سر منزل مقصود برسد.

يَأْمَنُ مَنْ رَكِبَهَا وَ يَغْرَقُ مَنْ تَرَكَهَا

از اینکه مسافرینی از این قطار در ایستگاه ها پیاده می شوند و از همراهی با خیل عظیم امت اسلامی خود را محروم می سازند، خوشحال نیستیم و برای نبود این عزیزان ناراحت و برای عاقبت به خیر شدنشان دعا می کنیم.

ای کاش تا دیر نشده استاد امجد در فکر و منش خود تجدید نظر نموده و در مسیر قرار گیرند و ما هم از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم هدایت خود را شامل ایشان گردانیده و در ایستگاه بعدی به امت اسلامی ملحق گرداند.

 

 

کد خبر 1005098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha