جشنواره عکاسی یلدای زینبی در قزوین برگزار می شود

رحیمی از برگزاری جشنواره عکاسی یلدای زینبی توسط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خبر داد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و همزمانی این ایام با ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، جشنواره عکاسی یلدای زینبی با همکاری کانون فرهنگی هنری جوادالائمه، پایگاه بسیج خواهران راضیه و پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن پور برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: این جشنواره که مسابقه عکاسی بهترین سفره شب یلدا است، با این نگاه که یلدای امسال در خانه بمانیم تا سلامتی را به یکدیگر هدیه بدهیم برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند عکس های خود را به آدرس @yalda_zeynabi در پیام رسال های ایتا و تلگرام ارسال کنند.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره عکاسی یلدای زینبی تا دوم دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند که هدایایی به قید قرعه به شرکت کنندگان این جشنواره اهداء خواهد شد.

 

گفتنی است، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طرح ملی «ایران قوی»‌ در حال اجراست و فعالیت کانون ها در بخش های مختلف نظیر برگزاری جشنواره عکاسی، مسابقات کتابخوانی و غیره در سامانه بچه های مسجد ثبت و 18 اسفند کانون های برتر معرفی می شود.

کد خبر 1005184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha