تشدید نظارت ها بر بازار شب یلدا در ایلام

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تشدید نظارت ها بر بازار شب یلدا در ایلام خبر داد.

«عزت الله عبدخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: گشت‌ مشترک نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا با حضور بازرسان سازمان صمت هر روز انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برخی از تخلفات صنفی از جمله نبود درج قیمت و گران‌فروشی مشاهده شده که با تطبیق فاکتورهای خرید و نرخ عرضه برای واحدهای صنفی متخلف برگ گزارش بازرسی تکمیل و برای رسیدگی به تعزیرات  معرفی شدند.

 

عبدخانی یادآور شد: تیم های بازرسی به صورت مدون واحدهای صنفی فروشنده آجیل، میوه و شیرینی را به منظورکنترل قیمت‌ها رصد می کنند.

 

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های شب یلدا در بازار ایلام، گران‌فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات و گزارش‌های بازرسان بوده است، گفت: بازرسان و کارشناسان این سازمان ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی و لازم را انجام خواهند داد.

 

عبدخانی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف  از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در جریان بگذارند تا بر خورد لازم با متخلفان صورت بگیرد.

 

وی بیان کرد: نزدیک شدن به شب یلدا و همچنین افزایش تقاضای برخی از کالاها، این سازمان در راستای پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، آمادگی دارد ضمن رصد و کنترل بازار، در کوتاه ترین زمان به گزارشات و شکایات مردمی از صنوف مختلف رسیدگی کند.

 

 

کد خبر 1005186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha