۲۲ فقره گواهی تأییدیه زمین های بازی در ایلام صادر شد

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در سال جاری ۲۲ فقره گواهی تأییدیه زمین های بازی در ایلام صادر شده است.

«مهناز همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند و از ابتدای سال جاری تا کنون، ۲۲ فقره گواهی تأییدیه زمین های بازی صادر شد.

 

وی تصریح کرد: استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، مشمول استاندارد اجباری بوده و فعالیت تجهیزات تفریحی ای که مشمول مقررات استاندارد اجباری است، بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

 

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: در طول نه ماهه سال جاری، ۴۲ فقره بازرسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط و محدودیت های کرونایی، توسط بازرسان این اداره کل از تجهیزات بازی در سطح استان انجام شده است.

 

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کرده و بدون مشاهده گواهی های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و موارد را به سامانه شکایات ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ پیامک و یا به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 1005207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha