بازگشایی آستان مقدس کاظمین بر روی زایران

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین از بازگشایی درهای حرمین امامین کاظمین بر روی زایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، دبیرخانه آستان مقدس کاظمین در شهر کاظمیه شمالی درهای حرمین امامین کاظمین را پس از تعطیلی مستمر یکساله بر روی زایران باز کرد.

 

آستان مقدس کاظمین به دلیل تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا درهای این آستان را بسته بود.

 

در همین راستا، دکتر «حیدر حسن الشمری» دبیرکل آستان مقدس کاظمین به همراه مهندس«علی حازم» رئیس بخش امور مهندسی از پروژه های مهندسی صحن کاظمی بازدید کرد.

 

پروژه های مهندسی صحن کاظمی شامل مجتمع خدمات بهداشتی در صحن امام صاحب الزمان(عجل الله فرجه شریف» از ضلع جنوب غربی صحن شریف و فاز دوم پروژه  بازسازی و مرمت نمای دیوار بیرون باب المراد است.

 

دبیرکل آستان مقدس کاظمین در طول بازدید از این پروژه ها با مهندسان ناظر و تعدادی از کارکنان فنی درباره روند و پیشرفت کارها و زمان پایان این پروژه ها گفتگو کرد.

 

دبیرکل آستان مقدس کاظمین درباره برخی از موانع پیش روی مراحل بازسازی سخنرانی کرد و از کارکنان فنی و مهندسی خواست تا تلاش های خود را متناسب با جایگاه این مکان مقدس به کارگیرند.

 

وی افزود: با توجه به زمان بندی و ویژگی های طراحی و اجرایی، روند کارها در این پروژه ها به صورت افزایشی پیش می رود و از مصالح کافی با استانداردهای بالا و کیفیت بالا برای خدمت به این آستان و زایران آن استفاده می شود.

کد خبر 1005208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha