اجرای طرح ملی «راهکار» و ارائه خدمات گسترده به نیازمندان

مظاهری گفت: با توجه به شیوع موج جدید ویروس منحوس کرونا دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در قالب ‌های مختلف از جمله راه‌اندازی مسجد و بازارچه مجازی شروع به کار کرد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع موج جدید ویروس منحوس کرونا دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در قالب ‌های مختلف از جمله راه‌اندازی مسجد و بازارچه مجازی شروع به کار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب، کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار فعالیت انجام شده خود را در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسانده اند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی راهکار با حضوری گسترده، خدمت به مردم و نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مظاهری تصریح کرد: دومین مرحله از طرح ملی راهکار در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نسبت به تداوم همدلی و کمک مومنانه در ایام کرونایی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در پنج مرحله اقدام به تهیه و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کرده است.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با رویکرد اعتمادسازی و شبکه سازی در سطح محلات و در قالب چهار محور ایمان، همدلی، کار و ایثار دومین مرحله طرح ملی راهکار را اجرا می کنند.

 

کد خبر 1005221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha