بیش از ۸۰ درصد از جمعیت صومعه‌سرا از طرح غربالگری بهره‌مند شدند

آرمان گفت: تا کنون بیش از ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان صومعه‌سرا در طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» غربالگری شده‌اند.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» غربالگری شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: اجرای این طرح با هدف در نظرگرفتن تأکید مقام معظم رهبری و عمل به وظایف انقلابی انجام شد و تا از بین رفتن ویروس کرونا ادامه دارد، به طوری که بسیج با تمام توان خود در کنار مردم به منظور حفظ سلامت مردم خواهد بود.

 

وی گفت: شهرستان صومعه‌سرا دارای 41 هزار خانوار است که تا کنون موفق به غربالگری 80 درصد از این خانوارها با همکاری 700 نفر از بسیجیان و کادر بهداشت شبکه بهداشت ودرمان شده‌ایم.

 

آرمان تصریح کرد: اجرای این طرح علاوه بر بیماریابی کرونا در کنار سنجش میزان رعایت موارد پیشگیرانه از کرونا توسط مردم موجب افزایش میزان حساسیت مردم به جدی گرفتن این بیماری با مراجعه بسیجیان به درب منازل می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا بیان کرد: این طرح با مراجعه بسیجیان به درب منزل و غربالگری آخرین نفر باقیمانده از جمعیت ساکن توسط تیم‌های غربالگری بسیج ادامه خواهد یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار افزایش محدودیت‌های اجتماعی، بسیج کمک به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا را در دستور قرار داده و برای ادامه توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه نیاز به مشارکت خیرین است.

کد خبر 1005291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha