پرهیز از دورهمی شب یلدا بهترین هدیه برای پرستاران است

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: پرهیز از دورهمی شب یلدا بهترین هدیه و تبریک گویی روز پرستار به مدافعان عرصه سلامت است.

«شاپور نقدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: پرهیز از دورهمی شب یلدا بهترین هدیه و تبریک گویی روز پرستار به مدافعان عرصه سلامت است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با اشاره به تقارن شب یلدا با میلاد حضرت زینب کبری (س) و نامگذاری آن به نام روز پرستار، پرهیز از دورهمی خانوادگی در شب یلدا را بهترین هدیه و تبریک گویی روز پرستار به مدافعان عرصه سلامت و رفع خستگی از پرستاران عزیز دانست و تصریح کرد: با برخورداری معنوی از شب یلدای کرونایی این هدیه را از خادمان سلامت دریغ نکنیم.

 

وی بیان کرد: شب یلدای کرونایی را باید فرصتی مغتنم برای پاکسازی، تصفیه و تهذیب نفس و تقویت معنویت بدانیم و یلدایی مجازی و معنوی مهیا سازیم که می توان آن را به وسیله برنامه های مجازی قرآنی متفاوت و منحصر به فرد برگزار کرد که از آن می توان به قصه گویی قرآنی در فضای مجازی، شب زنده داری، نماز شب، همخوانی قرآنی فامیلی از راه دور، هدایای قرآنی از طریق پیامک و مسابقه قرآنی در فضای مجازی اشاره کرد.

 

نقدی با اشاره به توصیه بزرگان دین به اقدام پسندیده صله رحم از نزدیکان و بستگان، اعلام داشت: در شب یلدای کرونایی، کمک های مادی از طریق قابلیت های بانکی هم قابل انجام است و هدایا را می توان از طریق پست نیز ارسال کرد، بنابراین در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا می توان این روش های غیر حضوری را جایگزین صله رحم به صورت حضوری کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود یادآور شد: تصفیه و پالایش باطن از ناهنجاری ها و اصلاح و ویرایش رفتار از زشتی ها و بدی ها و تفکر در عظمت آفرینش و تحوّل احوال را رهاورد شب یلدای کرونایی خواهد بود.

کد خبر 1005315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha