بسیاری از مشکلات مردم مربوط به سوء مدیریت داخلی است/ وجود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خانه خالی در کشور

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه هدف اصلی ما حل شدن مشکلات مردم است، گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی کشور راه حل بیرونی ندارد و مربوط به داخل کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (29 آذر) در نشست خبری با خبرنگاران همدان گفت: 16 درصد مشکلات مردم مربوط به تحریم است و مابقی مشکلات مختلف مردم مربوط به سوء مدیریت داخلی است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم افزود: در کنار بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور بسیاری از پروژه های کشور رشد خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما حل شدن مشکلات مردم است، اظهار داشت:  طبق بیانات مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی کشور راه حل بیرونی ندارد و مربوط به داخل کشور است.

 

وی در ادامه به اقدامات مجلس یازدهم در خصوص مشکل مسکن و گرانی آن اشاره کرد و گفت: تصویب مالیات بر خانه های خالی ، که هم اکنون 2 میلیون و 700 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد که مجلس با اجرای این طرح و اجرای زمان بندی برای خانه های خالی جریمه قرار داده است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح تامین مسکن که 18 وزارت خانه را درگیر کرده است که در این طرح زمین رایگان همراه با تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان مسکن انجام می شود.

 

وی ادامه داد: بحث کاهش 50 درصدی تعرفه بنگاه های نیز در حال بررسی است و متاسفانه در این مدت که رشد قیمت مسکن افزایش یافته است شاهد رشد بنگاه های املاک بودهایم.

 

وی بیان کرد: در استان همدان به علت عدم وجود کارشناسی برای قیمت خانه و عدم نظارت بر قیمت خانه ها  شاهد افزایش بیش از حد گرانی مسکن  شده ایم.

 

 

 

کد خبر 1005321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha