برگزاری ویژه برنامه فرهنگی برای مجموعه ای از ایتام در نجف اشرف

به همت خادمان واحد مشاوره خانواده و امور اجتماعی در آستان قدس علوی برنامه فرهنگی آموزشی ویژه ای برای جمعی از کودکان ایتام در فضای تفریحی آموزشی وابسته به آستان علوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد اطلاع رسانی آستان علوی، به همت خادمان واحد مشاوره خانواده و امور اجتماعی وابسته به بخش امور فرهنگی و مذهبی آستان برنامه فرهنگی آموزشی ویژه ای برای جمعی از کودکان ایتام در فضای تفریحی تحت پوشش آستان برگزار شد.

حجت الاسلام سعد العابدی از مسئولین بخش امور فرهنگی مذهبی آستان علوی در این رابطه عنوان کرد: این برنامه که با همکاری موسسه خیریه الیتیم و مرکز فرهنگی المحسن در آستان برگزار شده شامل بخشهای مختلفی از قبیل آموزش احکام و اصول دین و بازی و سرگرمی های فکری بود و طی برگزاری این برنامه میزبان این کودکان عزیز در مهمانسرای آستان بودیم.

العابدی افزود: برگزاری این قبیل برنامه ها در فضای حرم مطهر آثار مفرح و خوبی در روحیه این کودکان داشته و اثر نیکویی در میان آنان و در اعتماد به نفسشان دارد.

گفتنی است آستان علوی طی ایام سال برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلفی برای قشرهای مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می کند و (بهشت بچه ها) یکی از مراکز ویژه فرهنگی و آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان بوده که سال گذشته از سوی آستان علوی در خیابان کمربندی نجف اشرف افتتاح شد.

کد خبر 1005343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha