توزیع ماسک میان پرستاران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه فعالیت کارگاه خیاطی در مسجد خندق‌آبادی که با شیوع ویروس کرونا شروع شده بود، همچنان ادامه دارد، گفت: تعدادی از این ماسک‌ها همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) میان پرستاران توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید احمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کارگاه خیاطی از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در حیاط مسجد «خندق آبادی » (واقع در تهران، خیابان مولوی، پایین تر از میدان قیام)  راه اندازی شد، اظهار کرد: همچنان چند خیاط به صورت داوطلبانه در دو شیفت در این کارگاه مشغول هستند و ماسک های تولید شده توسط پایگاه بسیج این مسجد میان نیازمندان توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد خندق آبادی در ادامه با بیان اینکه جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) در روزهای شنبه و یکشنبه (29 و 30 آذر ماه) در این مسجد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن کمالی برگزار می شود، گفت: از جمله برنامه های این مسجد به همین مناسبت و در بزرگداشت روز پرستار و قدردرانی از پرستاران در مقابله با شیوع ویروس کرونا هدیه 100 عدد ماسک به پرستاران بیمارستان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی (واقع در خیابان مولوی، پایین تر از چهارراه مولوی) است.

 

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین کمالی در شب اول این مراسم با بیان اینکه اهالی مساجد همسو با رزمایش «سپاس» در سراسر کشور انواع هدیه های فرهنگی و مادی خود را به پرستاران تقدیم می کنند، تاکید کرد که تشکر از این گروه در راستای تقدیر مقام معظم رهبری از مدافعان سلامت است.

 

احمدی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد خندق آبادی نیز در ایام ولادت حضرت زینب (س) میان 60 خانواده نیازمند توزیع می شود و تلاش هیئت امنا و بسیجیان این مسجد با مشارکت خیران در کمک مومنانه به نیازمندان همچنان ادامه خواهد یافت. گاهی سپاه تهران بزرگ و ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) نیز در تامین اقلام سبد کالا به این مسجد کمک می کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه نماز جماعت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد خندق آبادی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش روزافزون نماگزاران این مسجد شده و طی روزهای اخیر نماز جماعت با حضور کمتر از 40 نفر برگزار می شود درحالی که پیش از شیوع ویروس کرونا حداقل، 150 نفر در نماز جماعت مسجد خندق آبادی شرکت می کردند.

 

کد خبر 1005346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha