طرح کارآفرینی کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) معرفی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) روستای قاسم کندی گفت: برنامه ها و فعالیت های کارآفرینی این کانون برای مشارکت در رواق کارآفرین طرح ملی «ایران قوی» معرفی شد.

«اعظم ستاری» به خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه ها و فعالیت های کارآفرینی این کانون برای مشارکت در رواق کارآفرین طرح ملی «ایران قوی» معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) روستای قاسم کندی تصریح کرد: هم اکنون بسته بندی حبوبات و اقلام خشکبار از جمله فعالیت های کارآفرینی بانوان این کانون است که در راستای اشتغال آفرینی برای بانوان در کانون اجرایی می شود.

 

وی افزود: این فعالیت اقتصادی با مشارکت تسهیلات بسیج سازندگی صورت گرفته و حتی طی ماه های اخیر مسئولان محلی از این حرکت اقتصادی حمایت و تقدیر کرده اند.

 

 

ستاری اعلام داشت: بانوان برای توانمندی اقتصادی کشور دست به دست هم داده اند تا با تکیه به توان داخلی بتوانیم از دستاوردهای انقلاب حمایت کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) بیان کرد: امیدواریم با این حرکت های کوچک اقتصادی شاهد تحول بزرگ برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب باشیم.

 

ستاری ادامه داد: با این کارهای اقتصادی تلاش خواهیم کرد تا با اتکا به منویات مقام معظم رهبری کشور را از وابستگی به قدرت های استکباری خارج کنیم و به جهش تولید دست یابیم.

 

کد خبر 1005370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha