پیوستن ۶۲عضو کانون معراج ارطه به پویش« هرخانه یک تلاوت قرآن کریم»

چمانی گفت: ۶۲نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری معراج شهر ارطه با پیوستن به پویش« هرخانه یک تلاوت قرآن کریم» قرائت ۱۰۸ جزء از قرآن کریم را عهده درا شدند.

«زین اله چمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده شهر ارطه، اظهار کرد: اعضای این کانون با پیوستن به پویش« هرخانه یک تلاوت قرآن کریم» به نیت سردار شهید «قاسم سلیمانی»، دانشمند هسته ای « محسن فخری زاده» و حضرت زهرا(س) دردانه سول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) تداوم فعالیت بر محور قرآن و عترت را یادآورشدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده شهر ارطه افزود: 62نفر ازبچه های مسجد رسول اکرم(ص) در قالب این پویش، قرائت 108 جزء از قرآن کریم را عهده درا شدند.

 

وی با بیان اینکه این جزء های قرآن کریم توسط اعضای خانه قرآن فاطمیه، پایگاه مقاومت شهید زارعی و نجمه، خادمیاران کانون خدمت رضوی،هیئت امنا حسینیه و مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده و کانون فرهنگی هنری معراج قرائت و ثواب این اقدام دینی به روح شهیدان سلیمانی و فخری زاده و حضرت زهرا(س) هدیه می شود، گفت: «قرآن و سیره اهل بیت(ع)» یکی از محورهای مهم طرح ملی «ایران قوی» است، از این رو بچه های مسجد تلاش دارند با حضور در فعالیت های قرآنی علاوه بربهره مندی از فیوضات معنوی با ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد، رتبه های برتر این رویداد ملی را از آن خود نمایند.

 

چمانی با بیان اینکه افرادی که در این پویش شرکت می کنند می توانند عکس و فیلم قرائت قرآن با خانواده خود را تا 13دی ماه مصادف با اولین سالگرد شهید «قاسم سلیمانی» به شماره 09114381393در پیام رسان های واتساپ، ایتا و تلگرام ارسال نمایند، خاطرنشان شد: اداره تبلیغات اسلامی به عکس ها و فیلم های منتخب جوایز نفیسی اهدا می کند.

کد خبر 1005399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha