افزایش آمادگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس برای طرح «امداد زمستانه»

درویشی گفت: با برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس برای حضور در طرح «امداد زمستانه» آمادگی بیشتری پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (شنبه 29 آذر) از برگزاری دوره باز آموزی طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این دوره با هدف فرا رسیدن فصل سرما و با حضور نجاتگران و امدادگران 13 پایگاه امداد و نجات کوهستان و 2 پایگاه سیلاب شعب شهرستانی فارس برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر فارس ادامه داد: دوره باز آموزی طرح امداد و نجات زمستانی در لارستان، لامرد، داراب، نی ریز، گراش، جهرم، کازرون، اقلید، سپیدان، فیروزآباد، مرودشت، شیراز و استهبان و دوره سیلاب در شهرستان های شیراز و سپیدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری این دوره بازآموزی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس برای حضور در طرح «امداد زمستانه» آمادگی بیشتری پیدا کرده اند.

درویشی با اشاره به سرفصل های ارائه شده دوره سیلاب و کوهستان عنوان کرد: انتقال مصدوم، تجهیزات و امداد هوایی، شناخت مخاطرات، جستجو، رهاسازی و کمک های اولیه از سرفصل های ارائه شده این دوره بود و پس از آزمون نهایی به امدادگران، گواهی نامه شرکت در این دوره ها نیز ارائه خواهد شد.

کد خبر 1005406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha