کاهش بار بیماران کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی در گلستان

حسینی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی به دنبال کاهش بار بستری و بیماریابی زودهنگام مبتلایان به کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدموسی حسینی» ظهر امروز (شنبه 29 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این طرح با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح کشور در نظر گرفته شده است و با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که بتوانیم مبتلایان به کرونا را زودتر بیماریابی کنیم و از این طریق بتوانیم بار بستری بیماران کرونایی را کاهش دهیم.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان به تشکیل تیم های مختلف با هماهنگی مراکز بهداشت برای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: نقشه آلودگی و پراکندگی بیماران کرونایی در سطح استان می تواند به اهداف طرح شهید سلیمانی کمک کند و انتظار داریم که این نقشه ها نیز در اختیار سپاه نینوا قرار گیرد.

 

حسینی بیان کرد: بخشی از ترددهای سطح استان کارگران فصلی است که برای برداشت میوه به باغات می روند و باید شرایطی دید که بتوانیم این وضعیت را ساماندهی کنیم.

 

وی گفت: کارگرانی که به استان های همجوار مثل مازندران می روند با توجه به اینکه روند شیوع کرونا در این استان رو به افزایش است نیاز است که آموزش توجهی داشته باشند که به کرونا مبتلا نشوند.
 

کد خبر 1005421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha