کانونی های مسجد آبروان از پرستاران تجلیل کردند

در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار کانونی های مسجد آبروان شهر مرزی بندر آستارا از پرستاران این محله تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اعضای کانون فرهنگی و هنری حکمت به همراه هیئت امنای مسجد آبروان، بسیجیان پایگاه شهید حسین نژادی و اعضای کانون فرهنگی تبلیغی حضرت ابوالفضل العباس(ع) از پرستاران در مسجد آبروان این شهر مرزی تجلیل و قدردانی کردند.

 

حجت الاسلام«محمود قویدل» در این آیین با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار از خدمات پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ هستند، تجلیل و قدردانی کرد.

 

امام جماعت مسجد آبروان با بیان اینکه همه ما قدردان زحمات بی بدیل این سفیدپوشان عرصه سلامت هستیم، افزود: پرستاران، پزشکان و کادر بهداشت و درمان در این روزها در شرایط سختی به بیماران خدمات رسانی می کنند که بدون شک نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارند.

 

وی تصریح کرد: پرستاران، اسوه بارز صبر و ایثار هستند و بزرگترین افتخار این قشر، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است.

 

حجت الاسلام قویدل خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی های حضرت زینب (س) صبر و حفظ حیا در مواجهه با مشکلات زندگی بود و پرستاران باید در برخورد با بیماران، این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای جوایزی از پرستاران محله مسجد آبروان تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1005424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha