توزیع بسته های معیشتی در قالب پویش یلدای زینبی 

لیلی بزم آور گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی در نظر داریم هم زمان با شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) در قالب پویش یلدای زینبی بسته های معیشتی در بین نیازمندان روستا توزیع کنیم.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که در طرح ملی ایران قوی، کمک به نیازمندان در قالب رواق همدلی برنامه ریزی شده است، گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی در نظر داریم هم زمان با شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) در قالب پویش یلدای زینبی بسته های معیشتی در بین نیازمندان روستا توزیع کنیم.

 





رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت بیان کرد: این بسته ها شامل مرغ منجمد، شیرینی و هندوانه است که با مشارکت بچه های مسجدی در بین این خانوارها توزیع می شود.






وی به برنامه های فرهنگی کانون در سالروز میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: به همین منظور مسابقه مجازی زندگی نامه حضرت زینب (س) ویژه نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون برگزار می شود.







بزم آور ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی کانون، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان عضو کانون است و در همین راستا چند کتاب از کتاب های موجود در کتابخانه به آنها معرفی شده تا آنها پس از مطالعه خلاصه ای از این کتاب ها را نوشته و برای ما ارسال کنند.






رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز قرار است جشن میلاد این بانوی بزرگوار را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کنیم.





وی عنوان کرد: از ویژه برنامه های این جشن، اجرای سرود توسط گروه سرود بچه های کانون، مولودی خوانی و سخنرانی در باب فضائل و سیره زندگی حضرت زینب (س) است.






بزم آور در خاتمه یادآور شد: همچنین صلوات خاصه آن حضرت هم زمان با سالروز میلاد ایشان از بلندگوهای مسجد پخش می شود.

کد خبر 1005433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha