اعلام ویژه برنامه های دبیرستان صدرای مرند در نکوداشت ایام دهه فجر

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای مرند از اجرای ویژه برنامه های این دبیرستان در نکوداشت ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای مرند با اعلام این مطلب، در جمع خبرنگاران گفت: 10 عنوان برنامه با مشارکت هیأت دانش آموزی دبیرستان صدرا، در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزار می شود.

حسین علیپور عناوین این برنامه ها را نواخته شدن زنگ "فجر انقلاب" همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، قرائت زیارت عاشورا قبل از شروع کلاس ها به یاد شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی، اجرای طرح "شهید پژوهی" با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مرند اعلام کرد.

 

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای مرند اظهار کرد: سخنرانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی مرند در جمع دانش آموزان، برگزاری یک دوره مسابقه تنیس روی میز در بین دانش آموزان دبیرستان و مسابقات فوتبال و طناب کشی در سطح مدارس، برگزاری برنامه خاطره نویسی و خاطره گویی از دوران دفاع مقدّس، اجرای مسابقه فرهنگی "فجر انقلاب اسلامی"، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر برنامه های این نکوداشت است.

 

علیپور ادامه داد: به مناسبت ایّام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مرند، طرح شهید پژوهی در این دبیرستان برگزار می شود.


وی افزود: دانش آموزان علاقه مند به کارهای تحقیقی و پژوهشی می توانند با مراجعه به دبیرستان صدرای مرند در اجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 100544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha