تشدید قوانین محدودیتی تردد درون شهری و فعالیت اصناف شهرستان شیراز در آستانه شب یلدا

حقیقی گفت: محدودیت تردد درون شهری در شهرستان شیراز در آستانه شب یلدا ساعت ۲۰ و محدودیت فعالیت اصناف نیز تا ساعت ۱۸ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (شنبه 29 آذر) در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز گفت: همزمان با شب یلدا، محدودیت ترددها در شهرستان شیراز افزایش خواهد یافت.

معاون فرماندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز افزود: در روزهای 29 و 30 آذر، منع تردد درون شهری در شهرستان شیراز ساعت ۲۰ در نظر گرفته شده و هر ترددی پس از این ساعت، شامل جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای فعالیت اصناف نیز کاهش در نظر گرفته شده و پایان ساعت کار اصناف در روزهای شنبه 29 و یکشنبه 30 آذر تا ساعت ۱۸ خواهد بود و تنها مشاغل گروه یک پس از این ساعت اجازه فعالیت دارند.

حقیقی تاکید کرد: امیدواریم با اعمال این محدودیت ها بتوانیم با مشارکت شهروندان در آستانه شب یلدا، شاهد خروج شهرستان از وضعیت نارنجی باشیم‌.

معاون فرماندار شیراز ادامه داد: عملکرد پرستاران و کادر درمان ر یک سال گذشته قابل تقدیر است و از اصناف شهرستان شیراز نیز برای همکاری مطلوب در اجرای موفق طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و کاهش آمار ابتلا به کرونا قدرانی می کنیم.

وی با اشاره به مراجعه شهروندان به دفاتر پیشخوان دولت گفت: شهروندان می توانند برای ثبت نام در سامانه «سجام» و احراز هویت از طریق سایت www.sejam.ir انجام دهند.

خاطر نشان می شود، ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز در بیست و نهمین روز از آغاز طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با حضور روسای کمیته های پنجگانه این ستاد و نمایندگان سازمان صمت، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و مراکز بهداشت شهدای «انقلاب» و «والفجر» شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد.

کد خبر 1005443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha