تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان  تک رقمی شده است

شریعتی ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی و خطرپذیری پرستاران به واسطه کار درخشان و ارزشمند آنها در کنترل بیماری کرونا گفت: خوشبختانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان در یک هفته گذشته تک رقمی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (شنبه 29 آذر) در حاشیه آئین تجلیل از منتخبان نمونه کادر پرستاری، فوریت‌های پزشکی و دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (س) هم نقش پرستاری از اهل بیت (ع) و فرزندان آنها را بر عهده داشت و هم نماد صبر، بردباری و تحمل بود.

 

استاندار خوزستان افزود: پرستاران ما نیز واقعا در کارشان مظهر صبر، بردباری، تحمل و پذیرش کارهای سخت برای حفظ جان هموطنان ما بودند و این ویژگی‌ها در بحث کرونا بیشتر نشان  داده و ظهور و بروز پیدا کرد.

 

وی تصریح کرد: پرستاران در طول سال همیشه این وظیفه خطیر را بر عهده دارند اما در بحث کرونا باعث شد زحمات آنها در نگاه جامعه دیده و درک شود و قدر آنها را بیش از پیش بدانیم.

 

شریعتی ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی و خطرپذیری پرستاران به واسطه کار درخشان و ارزشمند آنها در کنترل بیماری کرونا عنوان کرد: خوشبختانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان در یک هفته گذشته تک رقمی شده است.

 

وی یاد آور شد: این نشان از کار برجسته و تلاش شبانه‌روزی پرستاران و کادر بهداشت و درمان دارد که اقدامات اساسی انجام دادند و از زندگی خود گذشتند و از بیماران کرونایی و سایر بیماران مراقبت و به کنترل بیماری کمک کردند.

 

کد خبر 1005459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha