هنر طلاب در  جذب قلوب مردم است

حجت الاسلام درّی گفت: درس بزرگی که از زندگی سردار شهید سلیمانی می توان گرفت، ویژگی مردمی بودن ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، حجت الاسلام « مهدی درّی » در دیدار با طلاب و روحانیون  حوزه علمیه این شهرستان، با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: راه رسیدن به خدا، حرکت در مسیر است که سردار سلیمانی از این مسیر ذره ای عدول نکرد و حرکت در مسیر الهی و خدمت خالصانه به مردم از وی قهرمانی فرا ملی ساخت.

 

وی در ادامه به مردمی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: درس بزرگی که از زندگی سردار شهید سلیمانی می توان گرفت ویژگی  مردمی بودن ایشان است.

 

امام جمعه شهرستان رودان با تاکید براینکه طلاب باید خصلت مردمی بودن خود را تقویت کنند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، خاطرنشان کرد: حل مشکلات و گره گشایی از کار مردم همواره مورد تاکید و توصیه  بزرگان دین مبین اسلام بوده و هست.

 

درّی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط روحانیون با مردم، تصریح کرد: هنر طلاب باید در جذب قلوب مردم باشد و در این راستا روحانیون باید در راستای تقویت ارتباط مردمی تلاش کنند.

 

وی، تقویت پایه فرهنگ دینی و اعتقادی جامعه را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و گفت: قوی کردن پایه های فرهنگی و اعتقادی جامعه از وظایف طلاب و روحانیون است که در این رابطه باید از هرآن چه که در توان است بکار گرفته شود.

 

 

 

کد خبر 1005579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha