اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کانون فاطمیه

فهیمه برخان گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی و ذیل رواق همدلی، امروز هم زمان با میلاد این بانوی بزرگوار به دانش آموزان نیازمند محله که تحت حمایت خیریه کانون فاطمیه قرار دارند لوازم التحریر اهدا می شود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی و ذیل رواق همدلی، امروز هم زمان با میلاد این بانوی بزرگوار به دانش آموزان نیازمند محله که تحت حمایت خیریه کانون فاطمیه قرار دارند لوازم التحریر اهدا می شود.






مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون در سالروز میلاد حضرت زینب (س) برگزاری جشن همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.






وی با بیان این مطلب که یکی از ضروریات امروز جامعه معرفی الگوهای دینی برای قشر جوان و نوجوان است، اظهار کرد: قرار است سخنران این جشن به بیان فضائل و کرامات آن بانوی بزرگوار بپردازد تا از این طریق بتوانیم دختران نوجوان و جوان را با شخصیت آن حضرت بیشتر آشنا کرده و الگوی برتر دینی به آنها معرفی کنیم.
 





برخان بیان کرد: یکی از برنامه های این جشن، ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت، سلامتی مدافعان سلامت، شفای بیماران و دفع بلای کرونا است.

 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: علاوه بر این نیز مولودی توسط بچه های مسجدی کانون اجرا می شود.





وی در خاتمه یادآور شد: با کمک و مشارکت بچه های مسجدی کانون روز گذشته فاطمیه متناسب با میلاد حضرت زینب (س) آذین بندی شد.

کد خبر 1005598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha