جانفشانی پرستاران در مبارزه با کرونا گواهی بر هدفمندی و تعهد آنها است

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روز‌های سخت مبارزه با ویروس کرونا گواهی بر تعهد و هدفمندی آنها است که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری ( س ) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

نامگذاری سال روز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری ، پیام آور حماسه خونین کربلا حضرت زینب (س)، به نام "روز پرستار" در تقویم رسمی ایران اسلامی، بیانگر اهمیت و جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس است.

پرستاری، به عنوان حرفه ای انسان دوستانه، همواره با عطوفت و صبوری عجین بوده و براین اساس، تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی مجدد آنان که یقینا رضایت پروردگار قادر و متعال را به دنبال دارد از ارزشی بس والا برخوردار است.

بی تردید مناسبتی شایسته‌تر از روز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی‌توان یافت.

جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روز‌های سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری است که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

جایگاه والای پرستار را ارج می نهیم چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری؛ پرستاری ترکیبی از یک مجموعه ی ارزشهای اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیت پذیری، تا صبر و بردباری در برابر بی تابی ها و کج خلقی ها که همه اینها فضلیت های بزرگ انسانی است.

پرستاران مجاهد که از دیرباز، همواره در خط مقدم مقابله با همه گیری های تهدید کننده سلامت جامعه بوده اند و در میدان های شورانگیز دفاع مقدس نیز همگام و همراه با رزمندگان سلحشور حماسه ها آفریدند  امروز هم میدان پرخطر ویروس منحوس کرونا به عرصه مجاهدت و رشادت آنان تبدیل گشته است.

مردان و زنان بزرگی که ماهها به دور از خانه و خانواده در آسمان رضایت خداوند با بال ایثار و جانفشانی پرواز نمودند تا سلامت را برای دیگران به ارمغان آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از  زحمات تمامی تلاشگران عرصه پرستاری به ویژه پرستاران سخت کوش حوزه انتخابیه تبریک و تهنیت عرض کنم و سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 1005628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha