کاهش ورود مواد مخدر به استان بوشهر

ترکمان منش گفت: با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در سطح استان بوشهر ورود مواد مخدر به این استان کاهش یافته به طوی که در نه ماه اول سال جاری ۱۰ تن مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

«ارسطو ترکمان منش» روز یکشنبه (۳۰ آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به  کاهش ورود مواد مخدر به استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته ۲۴ تن مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه سه هزار و۱۳۳ نفر مرتبط با این جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، اظهار داشت: ۷۰ درصد کشفیات در مسیر دریایی بوده است.

 

ترکمان منش به اجرای اقدامات پیشگیرانه از ورود مواد مخدر به استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در سطح استان ورود مواد مخدر به استان کاهش یافته به طوی که در نه ماه اول سال جاری ۱۰ تن مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

 

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که افزایش تجهیزات در حوزه دریا، افزایش تعداد نیروهای مجرب و دستگیری سر دست‌های اصلی باند مواد مخدر از جمله این اقدامات بوده است.

 

کد خبر 1005656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha