دانش آموزان شیروانی در طرح داناب موفق به کسب مقام استانی شدند

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان شیروانی در طرح داناب موفق به کسب مقام استانی شدند.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به تازگی ۲۲ نفر از دانش آموزان و یک همکار فرهنگی این شهرستان منتخب برگزیده استانی طرح داناب و گسترش سوادآبی شدند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: هفته گذشته اهدای لوح تقدیر به دانش آموزان منتخب برگزیده استانی طرح داناب و گسترش سواد آبی به صورت نمادین به مدیر آموزشگاه باغبان(۱) که بیشترین منتخبین را داشت انجام شد.

 

 

ابراهیمیان بیان کرد: مجموع کل تعداد شرکت کننده این شهرستان در اجرای این طرح ۵۰ نفر بودند که از تعداد کل منتخبین برگزیده، ۱۲نفر دانش آموز پسر و ۱۰نفر دانش آموزان دختر بودند که از متوسط اول و دوم شرکت و حضور داشتند. 

 

 

وی خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با نحوه استفاده صحیح از آب و صرفه جویی در مصرف آن، گامی در راستای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب در میان نسل جوان از جمله اهداف این طرح بود.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان تصریح کرد: از همه دانش آموزان شهرستان شیروان و همکاران فرهنگی که در این طرح رتبه استانی کسب کرده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

 

 

به گفته ابراهیمیان اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1005683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha