توزیع یک هزار بطری آب میوه طبیعی بین پرستاران و بیماران کرونایی ملایر

حیدری ثابت گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار به همت گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) ملایر، یک هزار بطری آبمیوه طبیعی بین کادر درمان و بیماران کرونایی بیمارستان های شهرستان ملایر توزیع شد.

«حسام‌الدین حیدری‌ثابت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار  به همت گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) ملایر، از کمکهای خیرین و مردمی تعداد یک هزار بطری آبمیوه طبیعی هویج و سیب جهت تقویت سیستم ایمنی کادر  درمان و بیماران کرونایی تهیه و در بیمارستان های شهرستان توزیع شد.

مدیر اجرایی بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملایر افزود: گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان مبارزه با این ویروس منحوس بوده و به عنوان  اولین گروه های جهادی شهرستان بودند که به حوزه‌ی ضد عفونی معابر شهری ورود کردند و مدت زیادی این کار را به طور مستمر انجام دادند.
 

 وی اضافه کرد:سرکشی مداوم از بیمارستان‌ها در راستای خدمت‌رسانی و دیدار چهره به چهره با پرستاران و شنیدن مشکلات قشر، حضور گروه سرود نورالمهدی در میلاد امام رضا(ع) با هدف ایجاد فضای شاد در محیط بیمارستان و... از دیگر اقدامات در ایام کرونا بوده است.

وی گفت: گروه های جهادی بسیج و خصوصاً گروه های جهادی حوزه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) همچنین در تهیه‌ی بسته های معیشتی برای آسیب دیدگان ویروس کرونا و توزیع بسته های بهداشتی_آموزشی در شهرستان ملایر پیشرو بوده اند و همچنان نیز به فعالیت های جهادی خود ادامه میدهند.


وی افزود:  این گروه ها علاوه بر فعالیت هایی که ذکر شد، هم اکنون مشغول ساخت منازل محرومین در مناطق حاشیه‌ای شهر نیز هستند و فعالیت های جهادی خود را فقط به موضوع مبارزه با ویروس کرونا محدود نکرده اند.

کد خبر 1005685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha