بهره گیری از همه ظرفیت ها برای مبارزه با فساد ضروری است

دارایی با تاکید بر ضرورت تقویت پژوهش و ایجاد گفتمان پیشگیری از فساد در جامعه، گفت: مبارزه با فساد در سایه همکاری همه نهادها و بهره گیری از ظرفیت های موجود محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بیژن دارایی» در حاشیه مراسم دیدار با دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی  استان لرستان، اظهار داشت: مبارزه با فساد از دغدغه های مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با اشاره به فعالیت قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان، افزود:  فعالیت قرارگاه مبارزه با مفاسد یکی از ضرورت های برای پیشگیری از فساد است.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه ظرفیت خوبی برای مبارزه با فساد است، افزود: قرارگاه  مبارزه با مفاسد اقتصادی طی تفاهم نامه های با  مجموعه دستگاه قضایی استان و  نهادهای  دیگر در زمینه آسیب شناسی و انجام  پژوهش و ایجاد گفتمان پیشگیری در راه  جلوگیری از ایجاد زمینه های فساد می تواند کار ساز باشد.

 

دارایی با بیان اینکه مقدمات این تفاهم نامه ها در دست اقدام است، افزود: تلاش می شود با تشکیل کمیته هایی تخصصی که در ذیل مجموعه دستگاه قضایی استان و قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان و سایر نهاد ها  تشکیل می شود که بتوانیم روز به روز به اهداف این طرح مشارکتی نزدیک شویم.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با اشاره به اینکه هرنهاد و NGU  با هر عنوانی در مبارزه با فساد می تواند بستر افزایش ظرفیت مقابله با این پدیده شوم در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با فساد باید از همه ظرفیت ها بهره برد و هرآنچه که در توان داریم را خرج کنیم که بتوانیم عرصه را برای کسانی که قصد رخنه و فساد در نظام اداری و اقتصادی را دارند تنگ کنیم.

 

کد خبر 1005733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha