بصیرت افزایی سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان/ اجرای برنامه های هنری در دهه میثاق امت با ولایت

میرزایی با بیان اینکه به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه های متنوع هنری در بستر فضای مجازی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه عکس عبرت با موضوع چهل سال جناب آمریکا بر علیه مردم ایران اسلامی در ایلام برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: در نشست هماهنگی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، برنامه های این سازمان در راستای بهره گیری از ظرفیت های هنری در راستای گرامیداشت نهم دی و بصیرت افزایی در گام دوم انقلاب تشریح شد.

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه امروز یکی از نیازهای ضروری جامعه بصیرت افزایی در بین آحاد مردم جامعه به ویژه نسل جوان امروز است، ابراز کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با ویژه با زبان هنر، نقش مهمی در انتقال مفاهیم، پیام ها و ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی به جامعه دارد.

 

وی با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت پذیری سدی محکم در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، یادآور شد: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت هنرمندان رشته های مختلف هنری در راستای بصیرت افزایی و گرامیداشت نهم دی ماه برگزار می شود.

 

میرزایی با اشاره به اینکه برنامه ها و فعالیت های اجرایی به این مناسبت در بستر فضای مجازی با مشارکت هنرمندان رشته های مختلف هنری برگزار می شود، گفت: همزمان با نهم دی ماه و در دهه میثاق امت با ولایت، محفل شعر در فضای مجازی با موضوع بصیرت افزایی برگزار می شود.

 

وی با بیان ایکه در این ایام نماهنگ «عباس زمان» با موضوع مکتب شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان رونمایی می شود، ابراز کرد: نمایشگاه عکس عبرت با موضوع چهل سال جنایت آمریکا بر علیه مردم ایران اسلامی در مرکز ایلام نیز دایر می شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام خاطرنشان کرد: در برنامه ویژه ای از پرتره شهید« حاج قاسم سلمیانی» و همراهان وی با حضور هنرمندان استان ایلام رونمایی می شود.

 

کد خبر 1005740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha