خیرین حوزه امنیت یاور نیروی انتظامی باشند

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: خیرین حوزه امنیت یاور نیروی انتظامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در سفر یک روزه خود به ورامین با آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تجلیل از خدمات و حمایت های امام جمعه محترم ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، دینداری و روحیه انقلابی گری مردم ورامین را ستود و آمادگی نیروی انتظامی را برای خدمت بیشتر به مردم اعلام کرد.

اشتری گفت: اگر چه ما خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم ولی انتظار داریم خیرین در حوزه امنیت نیز مشارکت کرده و یاور این نیرو باشند.

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین با تقدیر از زحمات ارزشمند سردار اشتری و عرض خیر مقدم بخاطر حضور در این منطقه گفت: ما همواره برای موفقیت شما دعا می کنیم و قدردان زحمات این نیرو هستیم.

 در این دیدار که نوش آبادی نماینده مردم در مجلس، سردار عزیزی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و حجه الاسلام فیروزی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شرق استان تهران نیز حضور داشتند، حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز با تشکر از پیگیری های سردار اشتری در تشکیل فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: اکنون این فرماندهی نیازمند حمایت های بیشتر است.

وی از لزوم احداث کلانتری های خیرآباد و امر آباد بعنوان یک اولویت یاد کرد و توجه به رفع نیازهای یگان ویژه شرق استان تهران را خواستار شد.

محمودی از شخصیت ارزشمند و تلاش های سردار اشتری تجلیل کرد و اظهار امیدواری کرد سفر ایشان در روز میلاد حضرت زینب(س) منشا برکات باشد.

 

کد خبر 1005836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha