تلاش پرستاران یادآور رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: تلاش ایثارگرانه و بی منت و شبانه روزی پزشکان و پرستاران در این برهه، یادآور رشادت ‌ها و حماسه آفرینی ‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت فرخنده و با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) بهترین و برگزیده ترین پرستار در طول تاریخ بوده است و به یمن ولادت ایشان این روز  برای قدردانی و ارج نهادن به مقام والای پرستار به روز پرستار نامگذاری شده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: پرستاران به تاسی از بانوی بزرگ کربلا، صادقانه، خالصانه و فداکارانه، عشق و محبت خود را برای آسایش، آرامش و مراقبت از بیماران و دردمندان نثار می کنند و یقیناً نمی توان مناسبتی بهتر از میلاد باسعادت مظهر ایثار و شکیبایی دخت گرانمایه اميرمومنان علي(ع)، را به عنوان روز پرستار  و تکريم و قدرداني از خدمات صادقانه و زحمات دلسوزانه جامعه سخت کوش و صبور پرستاري يافت.


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: در این مقطع حساس و خطیر که شیوع ویروس کرونا گریبان گیر کشور شده و سلامت جامعه را به خطر انداخته است، پرستاران فداکارانه با استعانت به پروردگار و با بهره مندی از توان و تخصص خود به رغم کمبود‌ها و مشکلات و دوری از خانواده توانستید افتخارآفرین باشید.


امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: تلاش ایثارگرانه و بی منت و شبانه روزی پزشکان و پرستاران در این برهه، یادآور رشادت ‌ها و حماسه آفرینی ‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است لذا از زحمات تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی آنان در زمینه پیشگیری کنترل و درمان ویروس کرونا در منطقه کاشان و شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل قدردانی و سپاسگزاری می کنم.


حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین ، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد .

کد خبر 1005848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha