ثبت‌نام داوطلبین ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ۱۰دی آغاز می شود

عشریه با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی داوطلبین ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ از اول دی‌ماه آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت، گفت: به جهت کرونا این آزمون امسال مجازی برگزار می شود.

«حمیدرضاعشریه» با اشاره به اطلاعیه ﺳﺘﺎﺩ اﺟﺮاﻳﻲ ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﻟﺰﻭﻡ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺮﺧﻲ ﺗﻐﻴﻴﺮاﺕ ﺩﺭ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮﺁﻥ و ﻋﺘﺮﺕ، ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻏﺎﺯ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺩﺭ این ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺑﺎ 10  ﺭﻭﺯ ﺗﺎﺧﻴﺮ انجام خواهد شد.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه متسابقین قرآنی می توانند در بازه زمانی 10تا 30 دی ماه امسال با مراجعه به سایت مسابقه به آدرس www.quranedu.ir برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام نمایند، خاطرنشان شد: این آزمون در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می شود.

 

وی زمان آزمون این دوره از مسابقات قرآنی را هفته اول اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و یادآورشد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این آزمون را به صورت اینترنتی برگزار خواهدشد.

کد خبر 1005938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha