امنیت ارمغان پرستاران برای  بیماران است

فتح اللهی با بیان اینکه امنیت ارمغان پرستاران برای بیماران است گفت: پرستاران از زندگی خود بخاطر جان و سلامت بیماران گذشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(یکشنبه،۳۰ آذر )در بازدید از بیمارستان رازی رشت و تجلیل از پرستاران این بیمارستان اظهار کرد: حضرت زینب (س) الگوی ارزشمند جامعه امروز شمرده می شود.


فرماندار رشت با بیان اینکه حضرت زینب(س) دختر گرامی حضرت امیرمومنان، علی(ع) فشارهای بسیاری را در واقعه کربلا متحمل شدند گفت: جلوی چشمان این بانوی ارزشمند دین اسلام، برادر و برادر زاده و خاندانش شهید شدند.


وی اذعان کرد: این بانو با استقامت و صبورانه این همه رنج را تحمل کردو فعالیت پرستاران در این شرایط حاد بسیار ارزشمند و قابل قیاس با آن دوران است.


فتح اللهی به از خود گذشتگی پرستاران در بحران کرونا ویروس پرداخت و تصریح کرد: مدافعان سلامت به‌خاطر زندگی مردم و بیماران از زندگی خود گذشتند، هر جا پرستار بود امنیت خاطر برای بیماران وجود داشت و همین امنیت از ویژگی های ارزشمند و ارمغان پرستاران است.‌

 

فتح اللهی با تاکید بر اینکه همه مردم قدردان زحمات شما بزرگواران هستند اظهار داشت: دادن هدیه و شاخه گل هیچ گاه با زحمات شبانه روزی شما برابری نخواهد کرد.

 

در پایان از کادر درمان و پرستاران بیمارستان رازی رشت به مناسبت روز پرستار تجلیل شد. 

کد خبر 1005967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha