انعقاد تفاهم‌نامه میان صدا و سیما و مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه ای به ارزش ۴۶ میلیارد تومانی مابین سازمان صدا و سیما و مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «داوود بهبودی» پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تامین اعتبار توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای مرکز استان و نیز تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و اف ام در سطح استان آذربایجان‌شرقی منعقد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 2.5 میلیارد تومان از این مبلغ از محل منابع استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان طی سه سال و مابقی توسط سازمان صدا و سیما تامین خواهد شد، افزود: منابع تامین شده در این تفاهم‌نامه  برای توسعه پوشش تلویزیونی دیجیتال و رادیویی اف ام استان به تعداد 80 دستگاه و متناسب با استانداردهای فنی صدا و سیما هزینه خوا‌هد شد.

بهبودی افزود: به‌روزرسانی زیرساخت‌های ساختمان، تاسیسات و تجهیزات فنی تولید و پخش مرکز، ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی، تهیه فرستنده‌های بسته سوم دیجیتال برای ایستگاه‌های متوسط قدرت تلویزیونی، احداث دیتاسنتر و نیز تامین تجهیزات و سیگنال‌رسانی امن در حوزه پدافند غیرعامل از دیگر موارد هزینه کرد اعتبارات این تفاهم‌نامه است.

وی، اظهار امیدواری کرد که با اجرای کامل مفاد این تفاهم‌نامه شاهد توسعه و ارتقای برنامه‌ها و نیز پوشش تصویری و رادیویی صدا و سیمای استان باشیم.

کد خبر 1006003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha