تولیدکنندگان و صنعتگران به حال خود رها شده اند

هاشمی با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران به حال خود رها شده اند، گفت: اگر دستگاه های متولی به موقع ورود و به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کنند، مشکلات تولیدکنندگان حل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید سجاد هاشمی، رئیس هیأت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران به حال خود رها شده اند، گفت: اگر دستگاه های متولی به موقع ورود و به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کنند، مشکلات تولیدکنندگان حل می شود. منابع طبیعی و سازمان مسکن, زمین هایی را به تولیدکننده و صنعتگر واگذار کردند و درست نیست که اکنون پس از 25 سال از آنها بخواهند قیمت زمین ها را به روز پرداخت کنند.

 

رئیس هیأت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد گفت: مجوز وزارت صمت برای دریافت زمین شهرک صنعتی, گاهی تا 700 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

 

هاشمی در ادامه برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: به سندهای زمین برای وثیقه گذاشتن جهت گرفتن تسهیلات بانکی نیاز داریم.


هاشمی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی, زمین ها را یا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا با جواز اصناف واگذار می کند، گفت: تا خرداد امسال؛ برای متقاضی با مجوز وزارت صمت و یا با مجوز اصناف، قیمت زمین ها یکی بود اما از خرداد امسال به بعد شرکت شهرک های صنعتی اعلام کرد اگر واحد تولیدی با جواز کسب وارد شهرک های صنعتی شود به ازای هر متر زمین؛ یک میلیون تومان و اگر با مجوز وزارت صمت باشد برای هر متر زمین 500 هزار تومان باید بپردازد.


وی ادامه داد:این موضوع موجب دلالی این مجوزها شده است و مجوز وزارت صمت گاهی تا قیمت 700 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

کد خبر 1006047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha