جشن میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد 

رقیه ملایی گفت: با کمک بچه های مسجدی کانون بیت الرقیه (س) در سالروز ولادت حضرت زینب (س) جشن برگزار شد.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: با کمک بچه های مسجدی کانون بیت الرقیه (س) یک روز قبل از میلاد این بانوی بزرگوار مسجد آذین بندی شده و سپس در سالروز ولادت آن حضرت جشن برگزار شد.

 

 





مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت افزود: با توجه به شرایط کرونایی بنابراین جشن میلاد حضرت زینب (س) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.








وی بیان کرد: از برنامه های اجرا شده در این جشن، سخنرانی با محوریت بیان سبک زندگی و سیره آن حضرت، قرائت زیارت جامعه کبیره و مولودی خوانی بود.







ملایی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با همکاری بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و سپس در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا تحویل شد.







مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی، اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون در این راستا طرح تلاوت نور است که ذیل رواق نور اجرا می شود.







وی ادامه داد: به همین منظور هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء جماعت یک صفحه از قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد تلاوت می شود.







ملایی در خاتمه عنوان کرد: همچنین روزانه یک مسئله در خصوص احکام شرعی توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران بیان می شود.

کد خبر 1006056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha