۶۰۰ کیلو میوه در بین نیازمندان حاشیه شهر اردبیل توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم از توزیع ۶۰۰ کیلو میوه در بین نیازمندان حاشیه شهر اردبیل به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و شب یلدا توسط اعضای این کانون خبر داد.

«آرمان هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 600 کیلو میوه به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و شب یلدا در بین نیازمندان حاشیه شهر اردبیل به همت اعضای این کانون توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم تصریح کرد: این حرکت خیرخواهانه با کمک خیرین و اعضای این کانون محقق شد و تلاش کردیم تا دل فرزندان این خانواده ها را شاد کنیم.

 

وی ادامه داد: برای هر خانواده 3 کیلو میوه در نظر گرفته شده بود که در خانواده های آسیب دیده از کرونا، بی بضاعت و نیازمند حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

 

هاشمی عنوان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا سرلوحه این فعالیت خداپسندانه بود که امیدواریم مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم افزود: از جمله اهداف این فعالیت خداپسندانه مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» بود که امیدواریم در بین کانون های مساجد سراسر کشور رتبه های برتر را کسب کنیم.

 

کد خبر 1006057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha