بازسازی بیش از ۱۴۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان بوشهر در دست اقدام است

حیدری بریدی گفت: در پی وقوع سیل در شانزدهم آذرماه سال جاری ۱هزار و ۴۱۰ واحد مسکونی در برخی از مناطق استان بوشهر دچار خسارت شدند که روند بازسازی و تعمیر این واحدها در دست اقدام است.

«حمید حیدری بریدی» روز دوشنبه (1 دی) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر  اظهار داشت: در پی وقوع سیل در شانزدهم آذرماه سال جاری خسارت‌ های گسترده‌ای به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌ها و کسب و کار مردم در استان بوشهر وارد شد است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین آسیب‌های وارد شده بر اثر وقوع سیل اخیر در شهرستان‌های دشتستان، دیلم و گناوه به ثبت رسیده است، افزود: در راستای ارزیابی خسارات وارد شده به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌ها و کسب و کار مردم تعداد ۲۰ تیم از بنیاد مسکن به مناطق سیل زده اعزام و نسبت به ارزیابی خسارت‌های وارد شده در این مناطق اقدام گردید.

 

حیدری بریدی با تاکید بر اینکه وقوع سیل ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به زیرساخت‌های عمرانی استان خسارت وارد کرده است، ادامه داد: ۱هزار و ۴۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که روند بازسازی و تعمیر این واحدها در دست اقدام است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به آغاز آواربرداری و عملیات ساختمانی واحدهای آسیب دیده از سیل در دشتستان خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰۰ پرونده در شش حوزه برازجان، وحدتیه، شبانکاره، آبپخش، گناوه و دیلم تشکیل شده است.

 

کد خبر 1006064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha