۵۰ بسته حمایتی بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

آب‌بند گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) ۵۰ بسته حمایتی بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

«معصومه آب‌بند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و سالروز میلاد حضرت زینب(س) 50 بسته معیشتی شامل موادغذایی و میوه به همت پایگاه‌های بسیج خواهران تهیه و به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده تحویل داده شد.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه ارزشهر بسته اهدایی بالغ بر یکصد هزار تومان بود افزود: خواهران بسیجی با همت زینبی تلاش کردند تا شکوه مهربانی  و گرمای یلدایی را به خانواده‌های نیازمند هدیه دهند.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه امروزه به این رزمایش زیبایی بخشیده، لبیک به ندای رهبری است گفت: بسیجیان و همه مردم ایران اسلامی در رزمایش همدلی با وجود شرایط اقتصادی خلق حماسه کردند.

 

 

آب‌بند هدف از این طرح را کمک به تامین اندکی از اقلام مورد نیاز شب یلدای خانواده ها ی کم برخوردار با حفظ کرامت انسانی عنوان کرد و گفت: با این اقدام ضمن بهره‌مندی از ثواب کار خیر، شادی و لبخند را به خانواده‌هایی هدیه می‌کنیم که توان خرید کمترین را هم ندارند.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا تصریح کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های بی‌بضاعت، میراث ماندگار اهل بیت است، از همین رو دوست داران اهل بیت و ائمه اطهار (ع) می‌کوشند تا گرهی از مشکلات این خانواده‌ها باز کنند.

 

وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیجیان با تمام توان پای کار آمدند خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع این بیماری پایگاه‌های بسیج حوزه کوثر تبدیل به کارگاه‌های تولید ماسک شد.

 

 

 

کد خبر 1006070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha