اعضای کانون فرهنگی هنری عفت از خدمات پرستاران شهر مغانسر تقدیر کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: اعضای این کانون با همکاری فرمانده حوزه مقاومت قدس و پایگاه خواهران صدیقه طاهره به مناسبت ولادت زینب کبری (ع) و روز پرستار از مدافعان سلامت شهر مغانسر تجلیل کردند.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای این کانون با همکاری فرمانده حوزه مقاومت قدس و پایگاه خواهران صدیقه طاهره به مناسبت ولادت زینب کبری (ع) و روز پرستار از مدافعان سلامت شهر مغانسر تجلیل کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: بیماری کرونا روزهای سختی را برای پرستاران و کادر درمانی ایجاد کرده اند و باید از ایثار و فداکاری این عزیزان به خوبی تجلیل می شد که به دلیل شیوع این بیماری با حضور محدودی از افراد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی یادآور شد: طبق منویات مقام معظم رهبری «پرستار فرشته رحمت بیمار است» و از جایگاه رفیع آنها باید تقدیر و تشکر کرد.

 

شیرپور افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در عرصه جهاد حضور فعال داشتند و تاکنون بسیاری از این نیروهای خدوم را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت خاطر نشان کرد: سپاسگزار این جهاد معنوی پرستاران در زمینه مهار بیماری کرونا هستیم و باید شهروندان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قدردان این زحمات باشند.

 

شیرپور اعلام داشت: بهترین هدیه این پرستاران رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تا شاهد کاهش شیوع بیماری در سطح جامعه باشیم.

 

کد خبر 1006108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha