ایران قوی با همدلی و نوعدوستی/ توریع لباس بین نیازمندان

حجت الاسلام حبیبی گفت: از تهیه و توزیع لباس در بین نیازمندان منطقه کوی هجرت خبر داد.

«بهنام حبیبی» با اشاره به فعالیت های گسترده پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی هجرت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به محرومین و نیازمندان و دستگیری از این عزیزان از اولویت های برنامه های این قرار گاه است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و همچنین شب یلدا افزود: در این راستا با همت و همکاری خیرین و نیکوکاران تعدادی بسته های یلدایی که شامل آجیل و تنقلات بود به همراه لباس تهیه و در بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران در راستای کمک رسانی به نیازمندان ادامه داد: این لباس ها توسط خیرین بزرگوار خریداری شده بود که با حفظ شان و کرامت توسط خواهران جهادی قرارگاه شهید سلیمانی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات همچنین از توزیع کشمش و سیب زمینی در بین نیازمندان منطقه نیز خبر داد و گفت: این محصوصلات زکات مال یکی از کشاورزان بوده که برای خانواده های هدف منطقه با کمک واحد خواهران بسته بندی و در بین آنها توزیع شد.

 

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: امید است همواره در این روزها که به واسطه شیوع کرونا بسیاری از خانواده ها با مشکلات جدی روبرو شده اند، شاهد همدلی و همراهی هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران باشیم تا بتوانیم کمک بیشتری به نیازمندان و محرومین بکنیم.

 

وی همدلی، همراهی و کمک به یکدیگر را سبب داشتن ایران قوی، مستقل و عزتمند دانست، و بیان کرد: امید است این کمک ها گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان باشد.

کد خبر 1006138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha