روز پرستار فرصتی برای ارج نهادن به این قشر مجاهد است

استاندار ایلام روز پرستار را فرصت مناسبی برای ارج نهادن به این قشر مجاهد در صحنه مبارزه با بیماری کرونا برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» روز دوشنبه در نشست تجلیل از پرستاران نمونه استان با اشاره به از خود گذشتگی مدافعان سلامت در صحنه مبارزه با بیماری ویروس کرونا، آنان را مجاهدان واقعی دانست و تاکید کرد: روز پرستار فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به ایثار این قشر مجاهد و زحمت کش دانست.

 

وی پرستاران را پرچم‌دار خدمت و حراست از سلامتی در جامعه و سربازان و مدافعان واقعی سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا دانست و از تلاش‌های شبانه روزی آنان در جبهه مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

 

استاندار ایلام گفت: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این یکسال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و امیدوارم همواره سلامت باشید.

 

وی ادامه داد : بهترین قدردانی از پرستاران، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها بویژه در شب یلدا از سوی مردم است.

 

گفتنی است، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیران حوزه پرستاری و جمعی از پرستاران با استاندار ایلام دیدار کردند.

 

در این دیدار استاندار ایلام با اهداء لوح از خدمات و تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه پرستاران در راه مبارزه با بیماری کرونا و خدمت به بیماران تقدیر کرد.

کد خبر 1006224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha