کمک غذایی مرکز فرهنگی اسلامی «پرستون»به دانش آموزان در آستانه کریسمس

مرکز فرهنگی اسلامی و خیریه مستقر در «برودگیت» واقع در پرستون انگلیس ۲۲۰ بسته غذایی در میان دانش آموزان مدرسه ابتدایی «سنت استفان» توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « blogpreston»،مرکز فرهنگی اسلامی و خیریه مستقر در «برودگیت» واقع در پرستون انگلیس 220 بسته غذایی در میان دانش آموزان مدرسه ابتدایی «سنت استفان» توزیع کرد.

 

هدف از این اقدام ایجاد پیوند میان ادیانی در میان اعضا و گروه های مختلف در پرستون بوده است.

 

سازمانی که مسجد معروف به نام مسجد ای «صالحین» را اداره می کند با دوستانش در کلیسای سنت استفان برای این کار همکاری داشت.

 

مرکز فرهنگی اسلامی پرستون اعلام کرد که هدفش بالا بردن روحیه اعضای جامعه «برودگیت» در دوران سخت قرنطینه کرونایی و همچنین ایجاد پیوند میان مسلمانان و مسیحیان در آستانه کریسمس است.

 

داوطلبان نقش مهمی در کمک های مالی برای انجام این کار داشتند و تیم داوطلبان با خرید کیسه های برنج ، ماکارونی ، غلات ،سبزیجات ، میوه ها و غیره ، آنها را در کیسه ها بسته بندی و آماده تحویل به مدرسه کردند.

 

«ارشد دادبوی»،رئیس مرکز فرهنگی اسلامی پرستون در این باره گفت: ما شنیده ایم که بسیاری از خانواده ها در این دوران با شرایط سخت و چالش برانگیز دست و پنجه نرم می کنند.

 

وی افزود: برای ما مهم بود که هر خانواده ای که در سنت استفان فرزندی دارد بدون توجه به شرایط خود بتوانداز این بسته ها به خانه ببرد.

 

به گفته دادبوی 30 کیسه دیگر نیز در میان خانواده هایی توزیع شد که فرزندانشان به مدرسه نمی روند.

 

رئیس مرکز فرهنگی اسلامی پرستون همچنین گفت: هر کیسه شادی حاوی حدود 28 قلم مواد غذایی بود. ما تلاش زیادی کردیم تا مواد اصلی غذایی را تهیه کنیم که مناسب برای همه خانواده ها با هر رژیم غذایی و هر فرهنگی باشد.

کد خبر 1006275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha